Aby zainstalować wtyczkę Nip Finder zaloguj się do panelu administratora WordPress.
Odnajdź w menu zakładkę Wtyczki i wybierz opcję Dodaj wtyczkę.
W polu do wyszukiwania wprowadź nazwę »nip finder«, aby odnaleźć naszą wtyczkę, a następnie potwierdź instalację klikając przycisk Zainstaluj.
Po prawidłowej instalacji powinien pojawić się komunikat o zainstalowaniu wtyczki, którą następnie należy uruchomić, wybierając opcję Włącz wtyczkę.
Kiedy wtyczka zostanie uruchomiona, odnajdź w menu panelu administratora WordPress zakładkę WooCommerce, a kolejno wybierz opcję Ustawienia.
W ustawieniach WooComerce wybierz zakładkę NIP Finder, aby skonfigurować wtyczkę i wygenerować do niej klucz z serwisu licencyjnego.
Aby wygenerować klucz API przejdź do ustawień WooComerce, a następnie wybierz zakładkę NIP Finder. Kliknij opcję Wygeneruj go w celu utworzenia klucza. Wówczas zostaniesz przeniesiony do serwisu licencyjnego, do którego będziesz musiał się zalogować lub zarejestrować, jeżeli nie posiadasz tam jeszcze konta.
Do rejestracji w serwisie potrzebne będą dane takie jak: Twoje imię i nazwisko, adres e-mail oraz NIP (w przypadku jeżeli chcesz, aby została wystawiona faktura).
Po prawidłowej rejestracji zyskujesz dostęp do zakładek panelu głównego, sklepu oraz licencji. Zakładka Panel główny zawiera informacje o tym, że zostałeś pomyślnie zalogowany. Zakładka Sklep zawiera ofertę dostępnych licencji, spośród których możesz wybrać licencje miesięczne lub roczne. Zakładka Licencje zawiera informacje o Twoich aktualnie wykupionych licencjach.
Kiedy w zakupisz interesującą Cię licencję, przejdź do zakładki Licencja w celu pobrania klucza do autoryzacji.
Możesz skopiować klucz klikając przycisk Skopiuj wartość lub klikając bezpośrednio w podany poniżej tego przycisku link, powodujący automatyczne wpisanie klucza w odpowiednim polu.
Jeżeli wybierzesz opcję kliknięcia w link, klucz zostanie automatycznie wpisany w wymagane pole w ustawieniach WooCommerce. Jeśli natomiast wybierzesz przycisk Skopiuj wartość, samodzielnie musisz wrócić do panelu administratora WordPress. Następnie w menu bocznym odnajdź zakładkę WooCommerce oraz wybierz opcję Ustawienia. W ustawieniach wybierz zakładkę NIP Finder, aby wkleić skopiowany wcześniej klucz (patrz pkt 4 i 5 zakładki Instalowanie wtyczki).
Wybierz przycisk Zapisz zmiany, żeby zatwierdzić.
Po zalogowaniu do serwisu licencyjnego, a następnie wchodząc w zakładkę Sklep masz do wyboru opcję zakupu licencji miesięcznej lub rocznej..
Kiedy wybierzesz interesujący Cię okres, następny krok to wybór odpowiedniego planu. Informacje o dostępnych w serwisie planach znajdziesz na naszej stronie głównej.
Potwierdzenie zawarcia umowy wysyłane jest na adres e-mail wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
W celu zatwierdzenia wyboru musisz zaznaczyć opcję Akceptuję regulamin, a następnie Wybierz plan.
Wykonanie powyższych czynności prowadzi do metod płatności.
Pomyślnie sfinalizowana płatność będzie potwierdzona podziękowaniem za zakup.
Jeżeli klucz jest wprowadzony w odpowiednie pole w ustawieniach wtyczki (patrz pkt 6 i 7 zakładki Pobieranie klucza)można przejść do dalszej konfiguracji.
Żeby wtyczka mogła pobierać dane z GUS na podstawie wpisanego numeru NIP w ustawieniach wtyczki przy odpowiednim polu (pole Pobieranie danych na podstawie NIP) należy wybrać odpowiednią opcję (lista rozwijana). Analogiczną czynność trzeba wykonać przy drugim polu, tj. przy polu Pobieranie danych na podstawie kodów pocztowych.
Po konfiguracji ustawień zaleca się sprawdzić komunikację z serwisem, aby upewnić się, że wtyczka działa prawidłowo. W tym celu kliknij przycisk Sprawdź konfiguracje.
Jeżeli wtyczka została skonfigurowana i działa prawidłowo zostanie to potwierdzone komunikatem o poprawnym połączeniu z serwisem.
Instalowanie
Aby zainstalować wtyczkę Nip Finder zaloguj się do panelu administratora WordPress.
Odnajdź w menu zakładkę Wtyczki i wybierz opcję Dodaj wtyczkę.
W polu do wyszukiwania wprowadź nazwę »nip finder«, aby odnaleźć naszą wtyczkę, a następnie potwierdź instalację klikając przycisk Zainstaluj.
Po prawidłowej instalacji powinien pojawić się komunikat o zainstalowaniu wtyczki, którą następnie należy uruchomić, wybierając opcję Włącz wtyczkę.
Kiedy wtyczka zostanie uruchomiona, odnajdź w menu panelu administratora WordPress zakładkę WooCommerce, a kolejno wybierz opcję Ustawienia.
W ustawieniach WooComerce wybierz zakładkę NIP Finder, aby skonfigurować wtyczkę i wygenerować do niej klucz z serwisu licencyjnego.
Pobieranie klucza
Aby wygenerować klucz API przejdź do ustawień WooComerce, a następnie wybierz zakładkę NIP Finder. Kliknij opcję Wygeneruj go w celu utworzenia klucza. Wówczas zostaniesz przeniesiony do serwisu licencyjnego, do którego będziesz musiał się zalogować lub zarejestrować, jeżeli nie posiadasz tam jeszcze konta.
Do rejestracji w serwisie potrzebne będą dane takie jak: Twoje imię i nazwisko, adres e-mail oraz NIP (w przypadku jeżeli chcesz, aby została wystawiona faktura).
Po prawidłowej rejestracji zyskujesz dostęp do zakładek panelu głównego, sklepu oraz licencji. Zakładka Panel główny zawiera informacje o tym, że zostałeś pomyślnie zalogowany. Zakładka Sklep zawiera ofertę dostępnych licencji, spośród których możesz wybrać licencje miesięczne lub roczne. Zakładka Licencje zawiera informacje o Twoich aktualnie wykupionych licencjach.
Kiedy w zakupisz interesującą Cię licencję, przejdź do zakładki Licencja w celu pobrania klucza do autoryzacji.
Możesz skopiować klucz klikając przycisk Skopiuj wartość lub klikając bezpośrednio w podany poniżej tego przycisku link, powodujący automatyczne wpisanie klucza w odpowiednim polu.
Jeżeli wybierzesz opcję kliknięcia w link, klucz zostanie automatycznie wpisany w wymagane pole w ustawieniach WooCommerce. Jeśli natomiast wybierzesz przycisk Skopiuj wartość, samodzielnie musisz wrócić do panelu administratora WordPress. Następnie w menu bocznym odnajdź zakładkę WooCommerce oraz wybierz opcję Ustawienia. W ustawieniach wybierz zakładkę NIP Finder, aby wkleić skopiowany wcześniej klucz (patrz pkt 4 i 5 zakładki Instalowanie wtyczki).
Wybierz przycisk Zapisz zmiany, żeby zatwierdzić.
Zakup licencji
Po zalogowaniu do serwisu licencyjnego, a następnie wchodząc w zakładkę Sklep masz do wyboru opcję zakupu licencji miesięcznej lub rocznej..
Kiedy wybierzesz interesujący Cię okres, następny krok to wybór odpowiedniego planu. Informacje o dostępnych w serwisie planach znajdziesz na naszej stronie głównej.
Potwierdzenie zawarcia umowy wysyłane jest na adres e-mail wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
W celu zatwierdzenia wyboru musisz zaznaczyć opcję Akceptuję regulamin, a następnie Wybierz plan.
Wykonanie powyższych czynności prowadzi do metod płatności.
Pomyślnie sfinalizowana płatność będzie potwierdzona podziękowaniem za zakup.
Konfiguracja
Jeżeli klucz jest wprowadzony w odpowiednie pole w ustawieniach wtyczki (patrz pkt 6 i 7 zakładki Pobieranie klucza)można przejść do dalszej konfiguracji.
Żeby wtyczka mogła pobierać dane z GUS na podstawie wpisanego numeru NIP w ustawieniach wtyczki przy odpowiednim polu (pole Pobieranie danych na podstawie NIP) należy wybrać odpowiednią opcję (lista rozwijana). Analogiczną czynność trzeba wykonać przy drugim polu, tj. przy polu Pobieranie danych na podstawie kodów pocztowych.
Po konfiguracji ustawień zaleca się sprawdzić komunikację z serwisem, aby upewnić się, że wtyczka działa prawidłowo. W tym celu kliknij przycisk Sprawdź konfiguracje.
Jeżeli wtyczka została skonfigurowana i działa prawidłowo zostanie to potwierdzone komunikatem o poprawnym połączeniu z serwisem.